دہشت گرد نے پورے واقعے کو ویڈیو گیم کی طرح فلم بند کیا –

کرائسٹ چرچ : سفاک دہشت گرد نے مساجد میں کھیلا جانے والا کھیل ویڈیو گیم کی طرح کھیلا، جس میں داڑھی والے مسلمانوں کو ولن دکھا کر گولیوں کا نشانہ بنایا جاتا ہے۔

نیوزی لینڈ کے شہر کرائسٹ چرچ میں حملہ آور نے خونی کھیل ویڈیو گیم کی طرح کھیلا، اس طرح کے اکثر ویڈیو گیمز میں داڑھی والے مسلمانوں کو ٹارگٹ دکھایا جاتا ہے، گیمز میں اسلام اور مسلمانوں کے خلاف نفرت بھڑکائی جاتی ہے۔

نیوزی لینڈ کی مساجد میں دہشت گردی کرنے والے شخص نے بھی پورے واقعے کو ویڈیو گیم کی طرح فلم بند کیا، ایسی ہی گن فائٹ ویڈیو گیمز میں ولن اکثر مسلمان دکھائے جاتے ہیں جس میں گیم کھیلنے والا بندوق تھامے شلوار قمیض پہنے اور داڑھی والے کرداروں پر گولیاں برساتا ہے۔

ان ویڈیو گیمز میں خاص طور پر افغانستان اور عراق کا وار زون دکھایا اور مخصوص حلیہ بنا کر مسلمانوں کو دشمن دکھایا جاتا ہے، ایسے کئی ویڈیو گیمز میں مسلمان ملکوں کے پرچم دشمن کے جھنڈے کی حیثیت سے دکھائے جاتے ہیں۔

سوال یہ پیدا ہوتا ہے کہ کیا ان ویڈیو گیمز کا اصل مقصد یہی ہے کہ مسلمانوں کو ان کا دشمن دکھا کراسلام مخالف جذبات بھڑکائے جائیں؟ کیا ویڈیو گیمز کے ذریعے مسلمانوں کیخلاف نئی نسل کی ذہن سازی کی جارہی ہے؟

مزید پڑھیں: نیوزی لینڈ دہشت گردی، مساجد بند، مسلمانوں کو گھروں میں رہنے کی ہدایت

یاد رہے کہ نیوزی لینڈ کے علاقے کرائسٹ چرچ میں سفید فام شخص نے دو مساجد پر اُس وقت فائرنگ کی تھی کہ جب وہاں نمازِ جمعہ کی ادائیگی کے لیے مسلمانوں کا اجتماع شروع ہونا تھا۔ فائرنگ کے واقعے میں 49 مسلمان شہید جبکہ متعدد نمازی شدید زخمی ہوئے، ملزم نے اپنے گھناؤنے عمل کی ویڈیو سوشل میڈیا پر براہ راست نشر کی۔

Comments

comments

(function(d, s, id) {
var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0];
if (d.getElementById(id)) return;
js = d.createElement(s); js.id = id;
js.src = “http://connect.facebook.net/en_US/sdk.js#xfbml=1&version=v2.5”;
fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);
}(document, ‘script’, ‘facebook-jssdk’));(function(d, s, id) {
var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0];
if (d.getElementById(id)) return;
js = d.createElement(s); js.id = id;
js.src = “http://connect.facebook.net/en_US/sdk.js#xfbml=1&appId=1763457670639747&version=v2.3”;
fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);
}(document, ‘script’, ‘facebook-jssdk’));

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں